dinsdag, oktober 10, 2006 |

Vrienden

Door het drukke leventje hier in de polder en de afstand tussen E'oord en Bornerbroek zie ik mijn vrienden niet zo vaak meer. We hebben er niet zoveel tijd voor. Ik heb een vriendengroep van 15 man. De meesten getrouwd en onderhand aan de kinderen, enkele door verschillende omstandigheden single of gescheiden. Maakt allemaal niet zoveel uit. Omdat Miranda en ik beiden onregelmatige werktijden hebben en ook nog 7 dagen in de week werken, is het voor ons lastig in te plannen wanneer we weer eens een keertje richting B'broek gaan. Als we dan een weekend vrij hebben, dan ga je toch als eerste naar je ouders en je familie. Dus voor je het weet is het al weer zondag en zit je in de auto richting de polder. Met in het achterhoofd dat je weer niet bij die of bij die bent geweest. Ach ja, c'est la vie. Vind het ook niet zo heel erg, hoor. Maar af en toe is het wel gezellig om eens een pintje met je vrinden te pakken.
Nu werd ik eergisteren opgebeld door een vriend, dat de jaarlijkse bowlingavond weer voor de deur staat. Ah, gezellig. Heb er echt zin in. Gelijk gekeken of ik vrij ben, ja dat ben ik. Miranda weet het nog niet. Ik ga in ieder geval en hoop natuurlijk dat Miranda ook mee kan. Gelukkig heb ik nog een aantal vakantiedagen die dit jaar nog op moeten, dus gelijk maar vrij gevraagd voor de zondagavond daarop. Want ik weet wel hoe het gaat. 7 uur in de kroeg. Met een taxi naar de bowlingbaan. Twee uurtjes die kegels omgooien. In de tussentijd natuurlijk genietend van een gele rakker met een schuimkraag. Daarna weer de kroeg in en voordat je het weet is het 4 uur of zoiets en lig je laveloos bij je ouders in bed. Of heel misschien wel op je knietjes voor de wc om alles er weer haarfijn uit te kotsen.

Maar ik heb er zin in!!

Ga nu de Lama's kijken, het leukste programma van de week. Tot morgen.

3 reacties:

Nance zei

Ik zou zeggen geniet ervan!

Smitsky zei

Jaaa, de Lama's.... geweldig! Koefnoen is ook niet verkeerd ;-)

en geniet van je vrienden!

MissNonsens zei

Ja, dat zijn de dingen die je bij wil blijven houden, maar soms ook moeilijk te combineren zijn. Het komt ons in ieder geval bekend voor!