dinsdag, oktober 17, 2006 |

Een heerlijke dag

Wat kun je soms toch een heerlijke dag hebben. Vandaag is zo'n dag.
We zijn allebei vrij en dat is eigenlijk al best lang geleden. Telkens moest er wel eentje van ons werken. Maar vandaag dus niet.
Vanmorgen een kleine planning gemaakt wat we vandaag gaan doen. Esmée is niet zo lekker, ze zit weer eens vol. Dan moet ze aan de Paribor (een soort inhaler op motor) met medicijnen en zoutwater erin. Maar gelukkig zie je dat dan snel weer opknappen.
Ik had me gisteren al voorgenomen om de ramen te lappen, maar dat lukte niet echt. Dus vanmorgen een nieuwe poging gedaan en alles is weer spik en span. Bakje koffie samen gedronken. Miranda heeft eigenlijk de hele dag een beetje met Sil rondgelopen. Tussen de middag Julian van school gehaald en met zijn allen aan de lunch. Gekookt eitje erbij. Wat kan dat toch gezellig zijn.
Uiteraard had ik nog in de planning om naar de fitness te gaan, maar dat heb ik uiteindelijk maar niet gedaan. Moet je weer weg en voor je het in de gaten hebt is de middag dan weer voorbij.
Vanmiddag met zijn allen Julian uit school gehaald. Sil zat bij mij in de buikdrager, dat jochie vond het heerlijk. Beetje om zich heen kijken, beetje lachen. Daarna boodschappen gedaan en rond een uur of 5 aan tafel.
De kinderen hebben gevreten en daarna hebben we nog een spelletje bingo gedaan.
Nu liggen ze allemaal in bed. Ik ga zo cappucino maken en daarna duiken we op de bank lekker dom tv kijken.
Morgen zou ik trouwens nog gaan B-kicken met een stel collega's, maar helaas moet ik dit afzeggen. Moet even naar de dokter, heb al sinds zaterdagavond een oor dichtzitten. Het is net of ik de hele dag in de kerk sta, alles galmt om mij heen. Ik hoor de helft niet wat iedereen zegt. Hopelijk gaan ze het uitspuiten, ben ik ook weer van dat vervelende gevoel af.
De spreuk is dan ook:
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens

3 reacties:

Smitsky zei

Oh, je bent dus niet oostindisch doof ;-)

Heerlijk he, dat aankeutelen thuis.

Wanneer kom je mijn ramen doen ??

elbakero zei

Wat denk je zelf!
Je hebt nu tijd genoeg om zelf je ramen te lappen, nu je niet onderbroken wordt door een peukie :-)

The world according to El zei

wat heerlijk zo'n dag he? wij hebben ze ook veel te weinig maar je waardeert het dan wel veel meer als je eens een keer niets hebt