donderdag, oktober 12, 2006 |

De keuze is reuze

Voordat we beginnen aan een nieuw bloggie, moet ik even nog iets toevoegen aan mijn vorige blog namens mijn dierbare zusje Elles. Ik was vergeten haar feestje te noemen. Bij deze dus.

Waar moet je het toch elke dag over hebben in je blog. Miranda zit nu naast me en we zitten te zweten over het onderwerp.
Een aantal eventuele onderwerpen:
  • Sil die vandaag naar het consultatiebureau is geweest
  • De herfstvakantie
  • Mijn moeder die ik vanmorgen wel drie kwartier aan de telefoon heb gehad over een pc probleempje
  • Mannen in panty's zoals te lezen is op het forum
  • Nieuwe laarzen van Esmée
  • Een jongen die we vandaag in de auto hebben rijden, waarvan we zeker weten dat hij nog geen rijbewijs heeft
  • De fitness
  • Miranda's werk
  • Ons leventje als dertigers
  • Iets anders...........

Ik weet het goed gemaakt. Aan jullie de keuze. Dus laat het maar weten!!

6 reacties:

Smitsky zei

Laten jullie een jongen in de auto rijden zonder rijbewijs? En bestaan er kerels die panty's dragen????

The world according to El zei

Hoi

Kun je ze niet allemaal even doen (foto van de nieuwe laarzen graag) ik ben namelijk naar alle onderwerpen wel nieuwsgierig. Hoe heeft Sil het gedaan op het consultatie bureau, wat gaan jullie doen met de herfstvakantie, wat voor werk doet Miranda en wat maakt ze mee? Het pc probleem van je moeder? Laat mannen in panty maar zitten trouwens. Zonder rijbewijs laten rijden???!!!! en hoe is het leven als dertiger? Merk je al wat van je conditie sinds je fitnesst?
Goed dit was mijn verzoeken lijstje

Nance zei

Wat El zegt :-)

MissNonsens zei

Ook ik sluit me aan bij El!!
Tell us all about it!!

Blondie Power zei

ik sluit mij aan bij het comment van the world according to El, maar moet wel zeggen de prio voor mij toch ligt bij dezelfde vragen als Smitsky...
dus..

Blondie Power zei

Typen Miep!!