maandag, oktober 16, 2006 |

Van je collega's moet je het hebben!

Wat een weekend hebben we weer gehad. Ik dacht dat het wel een rustig weekendje zou worden, niets is minder waar.
Vrijdagavond werd ik gebeld door Miss Nonsens of ik zin heb om mee te gaan met hun teamuitje. Is goed, zeg ik. Zaterdagavond half 7 bij de zaak en in de auto richting Beerzerveld. Normaal is dat een uurtje rijden, maar met de binnendoorweggetjes van Miss Nonsens waren we er al in een uur en een kwartier. Scheelt echt, hoor! Ik heb nog nooit zo vaak een TomTom horen zeggen: "Probeer hier te keren!"
Daar aangekomen, worden we opgewacht op de parkeerplaats door een stel zwervers. Ze hadden een zwerversavond geboekt, dus dat was niet echt verrassend. Hup die zaal in gedumpt, daar zaten al andere groepen op ons te wachten en het programma kon dan ook gelijk beginnen. We werden aan elkaar voorgesteld. Tenminste wij werden aan de andere groepen voorgesteld als werknemers van een postorderbedrijf. De PABO!! En uiteraard moest er iemand naar voren komen, die de specialiteit SM had. Goh, wie wordt daar nu voor uitgekozen? Natuurlijk moet ik naar voren om 5 minuten voor paal te staan.
De kok legt uit wat hij allemaal met het koud en warm buffet gemaakt heeft. Niet iets om hier te herhalen. Van knoflooksaus met 20 teentjes tot eventueel een warm sausje die je dan bij de kok kunt "aftappen". De dames zaten allemaal met hun handen voor de mond. Lekker gegeten en daarna de polonaise!! Joepie de poepie. Geen feest zonder polonaise.
Uiteraard moet er ook gedanst worden! En dan komt het. Ik word door twee collega's, zal geen namen noemen, de dansvloer opgetrokken en de dames besluiten om mij te sandwichen. Arrggll! Help! Ajuto! Hilfe! Niemand die iets hoort door de harde muziek. Voel me vernedert, misbruikt, mijn eer aangetast. Heb nog gevraagd aan Marietje of ik mij daar kon douchen. "Een douche?" "Wat is dat?" Tuurlijk, het zijn zwervers, stom!
Ben in een hoekje gekropen en heb alles in mijn eentje verwerkt.


Een mannelijke collega bood me een schouder om uit te huilen.


Na een half uurtje was ik er wel overheen en ben toch maar doorgegaan met feesten. Het is zeker een aanradertje, was een gezellige avond!

5 reacties:

Smitsky zei

Dat lijkt me nu geen schouder...eerder een schoot ;-)

Was wel heel gezellig, zo te zien. Kan ook niet anders met zulke wereldcollega's. En wees eerlijk, was die sandwich nu zo erg???

Blondie Power zei

een schoot?? excuse me.. maar ik weet niet hoor...
Nou moet ik natuurlijk wel ff weten wie die vrouwelijke dames dan toch waren...

The world according to El zei

mmmm

The world according to El zei

en dat mmmm bedoel ik van ja ja

Tummetje zei

Ik zeg niets! Mijn naam is Haas (oh nee Tum) En al hoewel die dames heel dicht bij je stonden hebben ze er niets van gehoord. Dus het zal wel meegevallen zijn. Jammer genoeg daar geen foto's van. Alleen van miss Nonsens die met een vreemde vent stond te swingen.