dinsdag, maart 17, 2009 |

Ziek, zwak en misselijk

En dat geld voor onze Sil.

Gistermiddag na een middagdutje te hebben gedaan, voelde Sil zich niet zo lekker en spuugde er alles uit. Dit heeft nog een paar keer gedaan gisteren. Na een bad heb ik hem lekker ingestopt en vannacht kwam het arme ventje naar ons bed strompelen om er bij in te kruipen.


Nu slaap je niet zo enorm vast als je een ziek kind naast je hebt liggen, maar toch viel ik nog half in slaap.

Totdat ik ineens "Bwurlp" achter mij hoorde en ik een warme gloed over mijn rug voelde. Je raadt het al. Een paar uur later was het weer raak. Vanochtend wist hij niet waar hij het moest zoeken en ging ter verkoeling maar op de grond liggen.



Nu heeft hij ook koorts en heeft bijna de hele dag geslapen. Mams heeft het opklapbed in de kamer gezet (als hij dan spuugt, dan houd je het een beetje gecentreerd), anders heb je de hele kamer onder zitten. Meneertje heeft nog geen boe of bah gezegd.


Hopelijk heeft hij een beetje een goede nacht. We wachten het af.

5 reacties:

Anoniem zei

och zielig! geef hem maar een dikke knuffel van tante Elles. Beterschap!!

Anoniem zei

Ahh dat is toch ook wel sneu hé! Dan worden ze weer heel erg klein als ze ziek zijn! Hoop ook dat jullie lekker zullen slapen. Zijn jullie dan ook al bij de dokter geweest? Dat is hier heel normaal! Hup gelijk een dokter aan huis zelfs. Toi toi toi en Beterschap voor Sil! Lien

Blondie Power zei

Och die skat toch.. Het is altijd zo zielig als ze ZO met zichzelf aan zijn dat ze van pure ellende maar op de grond gaan liggen...

Nance zei

Wat zielig. Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad. Bij kleine kinderen tekent het altijd zo snel. Beterschap!

The world according to El zei

Hoe is het nu met het kleine mannetje. Je kunt beter zelf ziek zijn dan zo'n klein hummeltje, zeggen ze, ik ben van mening dat er gewoon niemand ziek zou moeten zijn