zondag, maart 01, 2009 |

Even uitwaaien


Miranda moest vanochtend werken en ik had me voorgenomen om lekker lang in bed te blijven liggen. De kids gingen gisteren later dan normaal (was ook zaterdag) naar bed en dat kan wel eens effect hebben op hun op-sta-tijd.

Helaas, helaas.....

Om 6.45 lagen ze alledrie al bij me in bed en hebben we mama uitgezwaaid. Om 7.00 uur begonnen ze al te zeuren of ze naar beneden mochten.

ZIJN JULLIE WEL GOED WIJS????

Uiteindelijk om 8.00 uur de strijd verloren. Ach ja, dan heb je wel iets aan de dag. Grrrrrrr.

Miran was om een uurtje of 2 weer thuis en na een bakkie leut, zijn we in de auto gestapt richting Lemmerstrand. Hondje mee, hatsjikedee.

2 reacties:

Anoniem zei

Heerlijk lijkt mij ook wel wat.

MissNonsens zei

Oef, das wel erg vroeg 's morgens. Ik ben blij dat die kids van mij altijd uitslapen in het weekend en in de vakanties. :)
En uitwaaien op het strand,...... wie wil dat nu niet?
PS: heeft Julian zijn boek al vol?