zondag, maart 29, 2009 |

Hardlopen


Ik vind het maar een domme sport. Hardlopen. Maar ja, je moet wat.

Een tijdje geleden had ik (voor de 275ste keer) met mijzelf afgesproken om weer eens iets aan de conditie te doen. Bijkomend voordeel is dat je waarschijnlijk ook een paar kilootjes minder gaat wegen, maar dat terzijde.

"Als de klok een uur vooruit is gezet, ga ik beginnen", hoor ik mij nog zo zeggen.

Man, wat vliegt de tijd.

Ik heb er een loopschema bijgepakt en samen met Julian zijn we er vanmiddag aan begonnen. Het is de bedoeling dat we over 10 weken een half uur vol kunnen houden.

4 reacties:

Elles zei

Succes!

MissNonsens zei

Kijk aan! Das dapper van jullie. We zullen over 10 weken vragen hoe het gaat.

Anoniem zei

Zeg als je dezelfde route nou steeds zat ben...zet dan je beste beentje voort en ren ff een blokkie om langs ons huis! Krijg je een koekje bij de koffie. Het ging toch immers niet om die kilo's ;) De Belg

The world according to El zei

En al weer wat leuks doen dit weekend :-) En dit kun je elk weekend doen dus het blijft feest gnagnagna
Succes!!!!