donderdag, maart 26, 2009 |

Een bom op wielen

Zit ik gisteren op mijn werk mij een beetje te ergeren aan mijn al weer te lange kapsel voor mijn gevoel.

Wat doe je dan? Dan ga je naar de kapper. Dus gelijk vanuit werk naar de dames met de schaar. Aangekomen op de parkeerplaats zie ik daar een collega (lees:
vriend) lopen. Wat doe je dan als man. Dan claxoneer je. Nou, ze viel bijna achterover van de schrik.

Met de deur van de kapsalon al half open, roep ik nog dat ik altijd claxoneer naar vrienden ;-). De dames met de schaar kijken mij aan en ik zeg dat ze het niet door mogen vertellen aan mijn vrouw. Haha. Nee hoor, we houden ons wel stil.

Eerst maar eens wassen en al gauw krijg ik de opmerking dat mijn haar als beton aanvoelt. Daar kan ik toch niets aan doen, dat is de gel.

Zittend in de kapstoel vraagt de kapster of we een andere auto hebben. Ja ja, er ontgaat hun ook niets daar. Ze zitten op een perfecte plek om precies in de gaten te houden wie er allemaal boodschappen gaat doen en wie er in welke auto rijdt.

Ja, we hebben een andere auto. Eentje op LPG.

Oh, zegt ze, wij zijn ook op zoek naar een andere auto en we hebben gekeken naar eentje met LPG, maar dat doen we maar niet. Dan mag je niet in de parkeergarage parkeren.

Huh??????????

Nog nooit van gehoord.

Na een beetje ouwehoeren over die parkeergarage was ik eigenlijk wel nieuwsgierig geworden of dit verhaal waar is, dus gelijk maar even gegoogled.

En ze heeft waarempel ook nog gedeeltelijk gelijk. In het buitenland kunnen ze wel eens moeilijk doen met een 'bom op wielen' in combinatie met een parkeergarage.

En aangezien het buitenland groter is dan het binnenland...........

3 reacties:

Anoniem zei

jij durft toch ook niet naar het buitenland met dat kapsel dus geen zorgen!

Nance zei

Ik schrok me inderdaad dood!

Joh wij hebben jaren een auto met lpg installatie gehad maar waren daar ook niet van op de hoogte. Gelukkig gingen wij toch alleen maar naar campings in het eigen land.

Anoniem zei

Ook wij kennen dit niet!!
Wij hebben een bom is onze schuur in de tuin. Dat is pas gewaagd!