donderdag, maart 12, 2009 |

Verandering

Ik heb een vrouw die nogal van verandering houdt. Het kan maar zo zijn, dat je de hele dag hard gewerkt hebt, je komt thuis en alles staat weer op een andere plek.


Je moet er maar tegen kunnen.


Zo ook gisteren. Mijn schone moeder had laatst in between gordijnen gebracht die ze niet meer gebruikte. Aangezien de maten exact passen in ons huis, dacht ze dat Miranda deze wel zou willen hebben.


Maar deze gordijnen moeten natuurlijk wel voor de vensterbank hangen. Dit kon nog niet. Eerst moest er weer iets veranderen. En als je dan toch aan het veranderen bent, dan ook maar gelijk de hele kamer. Het meisje zou er nog eens een hernia aan over houden.


Ik kon er dus op wachten dat dit zou gebeuren en gisteren was het dus zover. Alles verandert. Nu moesten alleen die gordijnen nog hangen. We hadden nog een rails liggen op zolder en gisteren na het eten dus de boormachine er maar weer eens bijgepakt en aan de slag.


Ik moet zeggen dat het weer compleet anders lijkt zo. We zijn er wel blij mee :-)


3 reacties:

Smitsky zei

Ik weet niet hoor, maar volgens mij de laatste keer (en enige) dat ik bij jullie was, dat het precies zo stond, of niet?

Anoniem zei

Ziet er weer picobello uit! Leuk!

The world according to El zei

Mooi hoor!