maandag, maart 23, 2009 |

Camping

Na rijp beraad hebben we gisteren besloten om dit jaar nog niet ver weg te gaan op vakantie. We hadden nog een folder liggen van een Jungle Avonturencamping in de Vechtstreek. We zijn er gelijk even naartoe gegaan om een kijkje te nemen. Echt een hartstikke leuke camping voor gezinnen met kids tot 12 jaar zeggen ze. Dat klopt ook wel aardig volgens ons. Mooi zwembad voor de jongsten. Een buitenbad voor de oudere kids. Een vis/roeivijver voor de oudere kids en een fietscrossbaan. Voor elk wat wils!

En als er voor elk wat wils is, hebben de ouders ook vakantie :-)

We hebben dan ook gelijk geboekt. Heerlijk 2 weken op de camping. Voor een impressie kijk hier:
http://www.jungle-avonturencamping.nl/

Dan zouden we vanavond een workshop gebak hebben bij Hemmies Kitchen. Helaas was de deelname niet voldoende en is het niet doorgegaan. Ach en wee. Jammer, jammer. Van mijn schone moeder heb ik wel een tegoedbon voor de workshop hapjes maken gekregen. Nu maar hopen dat deze wel doorgaat.

Last but not least was ik genoodzaakt om weer een nieuwe look te introduceren. De achtergronden van de vorige waren verdwenen.

Persoonlijk houd ik van simpel, dus is het deze geworden.

3 reacties:

Anoniem zei

Ahh vakantie! Héérlijk! Hebben jullie al wat om naar uit te kijken! Ik denk dat ik dit ook meer bij je past dan het lammetje. Maar goed! lien

Anoniem zei

Ik ben er vorig jaar nog een paar nachten geweest met mijn schoonzus en de kids. Erg leuke camping.

daydreamer zei

Lekker vooruitzicht!
En jammer van die gebakjes, nu op naar de hapjes. Ik wil wel proeven. :D