zaterdag, maart 14, 2009 |

Kilometervreter

Gisteren was een dagje van de kilometers.

Eerst voor het werk naar Amsterdam gereden. Daar waren we rond half 5 klaar en daarna ben ik doorgereden naar de IKEA. Moest nog een paar dingetjes hebben die we vergeten waren. Het was uitzonderlijk rustig bij de IKEA. Niet gek natuurlijk na de terreurdreiging van afgelopen donderdag. Je gaat er wel van uit dat alles gecheckt en dubbelgecheckt is, maar toch ben ik met een ferme tred door de winkel gelopen. Wist ook precies wat ik nodig had, dus dan kun je ook wel opschieten. Daarna filevrij richting de polder gereden en ik was rond een uurtje of 6 thuis.

Mijn grote zus was gisteren jarig en het leek ons wel leuk om ze te verrassen en op de verjaardag te komen. Zo gezegd, zo gedaan en om 8 uur stapten we in Bornerbroek bij mijn zus binnen. De kids nog half slaperig, maar het was wel een leuke verrassing.

Rond een uurtje of half 12 waren we gisteravond weer thuis. Een biertje gepakt en rond middernacht naar bed. Vanochtend ging de wekker weer om 7 uur, want Julian moest al om 9 uur voetballen in Steenwijk. En weer heeft hij gewonnen! 3 wedstrijden gespeeld, 3 overwinningen. Yes!!!!!!

Nu zijn we net weer thuis en Miranda heeft de koffie klaar.

Fijn weekend iedereen!