zaterdag, oktober 13, 2007 |

Weekend!!


Mijn eerste vrije weekend. Heerlijk....

Ik heb 6 dagen gewerkt achter elkaar en heb nu mijn eerste vrije weekend. Vandaag hebben we de fietsen maar eens een beurtje gegeven. Inclusief de Solex overigens. Julian had een lekke band, Esmée een kapot slot, Miranda's standaard zat los enz. Ben nu net klaar. Miranda is net gaan werken, dus mag ik het alleen doen vanavond.

De planning is om er een ouderwetse zaterdagavond van te maken, zoals je die zelf vroeger ook had. De hele dag buiten spelen en dan met zijn allen eten. Dan lekker douchen en dan met een schone pyama naar beneden televisie kijken.

Ben net nog snel even naar de supermarkt geweest om iets lekkers te halen. Als warme maaltijd hebben we vandaag groentesoep met stokbrood. En voor vanavond hebben we stokbrood met filet americain, leverpastei en smeerkaas. Natuurlijk een bakje Nibbit chippies op tafel en een beker drinken. Gezellie toch!
Nu maar hopen dat de kids ook van voetbal houden................

2 reacties:

Ellebel zei

Vast wel en anders zet je de klok toch gewoon vooruit. grapje! Veel plezier vanavond. En tot volgende week.

Blondie Power zei

die klok vooruit..

die moet ik ook onthouden..

hahahahahaa