woensdag, oktober 31, 2007 |

De man met de zaag


Vanmiddag heb ik hem weer gezien. We zaten net in onze pauze toen hij voorbij kwam.
Man, wat had ik hem lang niet meer gezien. Het leek wel of ik hem elke keer maar weer misliep.

Kon hij ook niets aan doen, hoor. Zo'n man heeft gewoon ook andere verplichtingen. Misschien wel een gezin en je kunt echt niet verwachten dat hij zich maar ten alle tijde aanpast aan iedereen. Daar zal zijn eventuele vrouw niet blij mee zijn. Dat zou ik tenminste niet zijn als ik zijn eventuele vrouw zou zijn.
Dan natuurlijk het woord van de dag:
Het woord van de dag is mijn geboortejaar 1974. (je kunt klikken op het jaartal)

3 reacties:

Anoniem zei

Ja ja

Effe Uppen zei

Gelukkig was het niet de man met de hamer. :)

Anoniem zei

DIE MAN DIE ZAAGT WEL ERG LANG ZEG!