zaterdag, oktober 06, 2007 |

Puzzelen

Eerst wil ik even hier op reageren.

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om hier een blog over te schrijven. Natuurlijk ga ik niet helemaal weg, maar een verdieping lager. Dan zien we elkaar alleen nog maar in de pauzes en niet meer de hele dag. Ook ik ga de gezelligheid missen en zal zo af en toe wel met een smoesje boven komen :-). In ieder geval bedankt!!

Sinterklaas heeft al weer van zich laten horen op het werk. De kinderen mogen allemaal weer leuke cadeautjes uit de Intertoys boeken kiezen en Sinterklaas zal er voor zorgen dat het dan helemaal goed komt. Nu heeft iedereen de Intertoys boekjes thuis gekregen en wij ook. Aangezien wij hier twee terrorpeuters hebben (Sil en Boomer) zijn die boeken natuurlijk al lang aan gort. Gisteren dus naar de winkel om nieuwe te halen. Je kunt niet alleen maar voor een boekje naar de Intertoys gaan. Je moet dan ook even door de winkel lopen.

Toen Sil was geboren heb ik een panorama puzzel voor hem gemaakt en die op een plaat gelijmd. Nu hangt deze al weer bijna twee jaar op zijn kamer. Echt leuk. Nu is het zo dat Juul en Esmée eigenlijk ook wel zo'n puzzel op hun slaapkamer willen. Geen probleem natuurlijk. We kwamen toevallig bij de Intertoys een mooie panorama puzzel voor Esmée tegen:


1000 stukjes. Daar gaan we vanavond maar eens aan beginnen. Ik heb al een site gevonden waar heel veel puzzels op staan en daar mag Julian er eentje uitkiezen. Nu maar hopen dat we de puzzelstukjes bij die terrorpeuters weg kunnen houden. Gaat nog een heel karwei worden.

5 reacties:

The world according to El zei

Gaat je wel lukken, als je echt een monster puzzelaar aan het werk wil hebben, moet je mijn zuster uitnodigen.

Ellebel zei

Als ik je moet helpen hoor ik het wel. Wil ook wel een puzzel voor Juul maken. Dan hoor ik het wel.

Nance zei

Puzzelen vind ik ook heel leuk. Ik zie dat mijn meiden ook nog steeds leuk vinden. Dit is iets wat altijd blijft.

Anoniem zei

Leuk idee, puzzelgek. Maar nog gefeliciteerd met je nieuwe functie. Spannend. Britt zou dit ook wel leuk vinden, zij vindt puzzelen ook te gek. groeten oet Brook.

Tummetje zei

Ach en ik kan ook aardig puzzelen. Dus met al die hulp zal de puzzel wel snel af zijn :)

Wat zal het rustig zijn bij ons op de afdeling. Geen rare grapjes meer. Geen opmerkingen enz enz