dinsdag, oktober 09, 2007 |

Jarig!!

Het is weer tijd voor een nieuw bloggie.

Het afgelopen weekend zijn de kids in Winschoten geweest en zondagavond kwamen ze moe maar voldaan weer in huis.
Zelf zijn we zaterdag druk geweest in ons voortuintje. We hebben er een paar heideplantjes en van die gele planten (weet de naam niet meer) ingeplant om er meer kleur in te krijgen. Gelijk maar even de buxushaag strak geknipt en al vast allemaal bollen gepoot die in het voorjaar een bloemenparadijs van ons tuintje moet maken. We zijn benieuwd.

Zondag moest ik nog werken. Dit was mijn laatste dag op de vorige afdeling. Vanaf nu gewoon elk weekend vrij.

Gisteren was dus de vuurdoop en ben ik begonnen bij het nieuwe team of de 1ste verdieping. Het is daar een stuk rustiger. Omdat er meer gebeld wordt, staat er geen radio de hele dag aan. Daar moet je wel even aan wennen. Wel zitten er collega's die af en toe een zinnetje zingen. Iets van nieuwe schoenen of zo. Moet er wel om lachen. Verder heb ik de eerste twee dagen veel, heel veel informatie te verwerken gekregen. Wel probeer ik overal gelijk samenvattingen van te maken. Hopelijk helpt het. Zo langzamerhand begin ik de systemen door te krijgen. Het gaat denk ik ook wel goed komen allemaal. Om niet helemaal vergeten te zijn, krijg ik af en toe een Skype berichtje van een lieve collega.

Dat betekent wel dat ik gewoon elke avond vrij ben, dus zou je zeggen dat ik dan wel tijd heb om bloggies te schrijven. Helaas, helaas. Druk, druk met de puzzel. Ik hoop hem vanavond af te krijgen. Schat dat ik nog zo'n 150 stukjes moet. Dat zijn dan natuurlijk wel de moeilijkste stukjes die ongeveer allemaal dezelfde kleur hebben. Dat wordt dus dom passen. Daarna moet alles aan elkaar worden gelijmt. Maar dat komt nog wel.

En als laatste natuurlijk het allerbelangrijkste nieuws van alles:


Britt is vandaag jarig!!!!!!!!!!!


Lang zal ze leven,Lang zal ze leven,Lang zal ze leven in de gloria,In de gloria, in de gloria!Hieperderpiep, hoera!Hieperderpiep, hoera!Hieperderpiep, hoera!


Ik hoop dat je een enorme leuke dag hebt gehad vandaag met heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel kadootjes. Een hele dikke kus en knuffels van je allerliefste oom.

2 reacties:

Smitsky zei

Gelukkig zien we je nog 1 x in de maand op de vergadering, toch?

The world according to El zei

Nog gefeliciteerd Britt en heel veel jaren erbij!!!