zondag, oktober 14, 2007 |

7000 (deel 2)

Helaas heeft de 7000 ste bezoeker zich niet gemeld.

Dit kan maar drie dingen betekenen:
  1. Men vind de pepernotencake niet te vreten en meld zich daarom niet
  2. Men weet niet hoe je een printscreen moet maken
  3. Men leest stiekem mijn blog en ziet toevallig dat ze de 7000 ste bezoeker is. Om zichzelf niet bekend te maken en lekker anoniem mijn verhalen te blijven volgen, laat men niets van zich horen.

Dan zit er niets anders op dan de pepernotencake zelf dan maar op te eten :-)

4 reacties:

Ellebel zei

Wat jammer dat diegene zich niet gemeld heeft. Maar ik wil het wel eens proberen die pepernotencake van je.

The world according to El zei

ik was de 7008ste vind ik eigenlijk ook wel een cake waard hoor!!
dus ik houd me aanbevolen want ik 1: vind je peperkoeken cake heerlijk 2: weet best wel hoe ik een printscreen moet maken en ik weet zelfs hoe je een hyperlink maakt :-) en 3: Ik nooit anoniem op je blog zit. dus......

Blondie Power zei

ik was de 7004ste.. dus tja..
verder sluit ik me aan bij Elly...

hoewel ik twijfel over het anonieme deel.. hahahahaha

Anoniem zei

ha remco,

heb weer even je blog gechecked!!
Ben weer op de hoogte van het reilen en zeilen in je leventje..
Hoop je 3 november te zien.
Groetjes Ellen P.