dinsdag, oktober 02, 2007 |

Een nieuwe uitdaging

Er is al weer genoeg gebeurd de laatste dagen.

Allereerst natuurlijk een andere functie op het werk gekregen, waar ik a.s. maandag ga beginnen. Ik heb er veel zin in. Het is altijd leuk om nieuwe uitdagingen aan te gaan. Helaas betekent dit wel dat ik niet meer op de vloer ben en dat ga ik denk ik wel missen. De gezelligheid daar is altijd leuk, maar je kunt niet alles hebben. Maar dat zal allemaal ook wel goed komen.

Dit betekent ook dat ik gewone werktijden ga krijgen. Van maandag t/m vrijdag kantooruren. Ook niet verkeerd natuurlijk. Gevolg hiervan is dat we meer oppas nodig hebben. Gelukkig hebben we een super oppas, die graag een paar uur extra wil oppassen. Helemaal goed, dus!

Vandaag heb ik een vrij dagje. Wel lekker hoor. Miranda moet vanavond nog werken en dan heeft ze weer een rits van 5 dagen werken er op zitten. De afgelopen 4 dagen moest ze om 7 uur 's ochtends beginnen. Een beetje vroeg allemaal.

Nou, verder eigenlijk weinig nieuws hier. Ik ben langzamerhand aan het nadenken over de kerstversiering. Vorig jaar waren we net verhuisd, toen hebben we het rustig gehouden. Dit jaar gaan we er weer vol tegenaan. Er staat al weer genoeg leuks op MP :-)

6 reacties:

Anoniem zei

je moeder heeft nog iets in huis wat op sneeuw lijkt. Komt uit de fabriek bij ons. Echt iets voor jou. Ben benieuwd wat je er dit jaar weer van terecht brouwt.

Anoniem zei

wel fotos dan he als je je kersthuis af hebt tegen de tijd. en gefeliciteerd met je nieuwe functie!

Smitsky zei

Heee gefeliciteerd met je nieuwe functie!! Wat ga je doen, nu je van de hardwerkvloer af gaat ;)

The world according to El zei

Gefeliciteerd met je nieuwe bel functie,maar we gaan je wel missen hoor!!

Nance zei

Ik hoor het wel als het klaar is! We komen dan de tour van de kerstversieringen wel doen.

Anoniem zei

Een nieuwe functie? Super! Maar euh, wat ga je nu precies doen dan?