donderdag, oktober 18, 2007 |

Afscheidscadeau

Al weer donderdag. Hoog tijd voor een nieuw bloggie.

Er is al weer genoeg gebeurd de laatste dagen.

Afgelopen maandagochtend tijdens de pauze werd mij een MP tas met inhoud aangereikt door een aantal collega's van mijn oude afdeling. Wat hebben ze gedaan! Een te gek shirt laten drukken met op de voorkant een afbeelding van Inspector Gadget en op de achterkant mijn naam, de afdeling en onze website. Helemaal te gek dat ze dat hebben gedaan. Samen met een kaart en een zak pepermuntjes was het feest compleet. Nogmaals super bedankt voor dit leuke cadeau. Ik zal hem met trots dragen.

Thuisgekomen moest ik dit natuurlijk vertellen en ik vond ook wel dat ik iets terug moest doen. Dus gelijk na het eten aan het bakken gegaan en een lekkere pepernotencake gemaakt voor mijn lieve collega's. Miranda had op haar werk beloofd dat ze zal vragen of ik een arretjescake voor hen wilde maken. Dit ook gelijk maar gedaan en dinsdagochtend gingen we allebei met een cake onder onze arm naar ons werk. Lachen toch!

Voor de liefhebbers het recept voor een overheerlijke arretjescake:
Benodigdheden:

Roomboter 1 pakje
Suiker 250 gram
Cacao 3 eetlepels
Biscuit 1 ½ pak a 2 pakken
Eieren 3 stuks


Een bakblik met bakpapier bekleden.
De suiker, cacao en de eieren mengen.
De biscuits klein maken, dit aan het mengsel toevoegen.
Als laatste de gesmolten boter erdoor roeren en direct in het bakblik doen.Daarna in de koelkast hard laten worden.

Verder zijn de kids dinsdag naar het zwembad in Steenwijk geweest, woensdag een dagje bij hun opa en oma in Hasselt en vandaag had Julian een zaalvoetbaltoernooi en morgen gaan ze weer een weekendje naar hun vader. Druk, druk, druk.

Volgende week gaan we weer naar de schietvereniging, waar we meedoen aan het jaarlijkse bedrijventoernooi. Eerst een avondje met collega's schieten en op 2 november gaan de drie besten door naar de finale. Verder heb ik eindelijk een uitnodiging gekregen om mee te doen met het superevenement "Bakkie Bingo". Bingo via het bakkie dus. Ben benieuwd.

Wij gaan dit weekend naar het schone Twentse land, waar we een verjaardag gaan vieren van mijn zus en van zo ongeveer iedereen die in oktober jarig is geweest. Gaat wel weer gezellig worden dus

Zo, mijn verhaaltje weer gedaan.

Toedeledokie

3 reacties:

Ellebel zei

Het wordt zeker gezellig. Leuk dat jullie komen. Tot snel.

Tummetje zei

En waar is die foto van dat tshirt?

The world according to El zei

Radio bingo!! geen bakkie bingo, maar RADIO BINGO!!!!