dinsdag, oktober 30, 2007 |

Hyves

Na een enerverend weekendje zijn we al weer twee dagen op weg in deze week. Ook aankomend weekend staat er weer genoeg op het program. We beginnen donderdag met een etentje met het team. Vrijdagavond gaan we de wisselbeker ophalen bij de schietverenigng om zaterdagochtend vroeg weer richting Tukkerland te rijden. Dit keer zonder Miranda (gaat naar haar zusje) maar met de rest zeg maar. Zaterdagavond heb ik een bowlingavondje met mijn vrinden in den vreemde :-).

Dat worden weer veel bekers verzamelen dit weekend. Ahum.

Maar even over hyves.
De afgelopen week ben ik zeg maar gevonden door een oud klasgenoot. Hartstikke leuk natuurlijk al moet ik eerlijk zijn en kan ik niet gelijk het gezicht bij de naam plaatsen. Gelijk op onderzoek uitgegaan en mij nog maar weer eens aangemeld op schoolbank. Daar vond ik mezelf terug, had me in een ver verleden ook al eens aangemeld, maar natuurlijk alle inloggegevens kwijtgeraakt. Maar allerlei bekende namen komen langs vliegen en bij sommigen ook foto's. Echt grappig om weer eens te zien.

Nu krijg ik elke dag ongeveer weer een nieuwe aanmelding op mijn hyves van een vroegere klasgenoot. Inmiddels allemaal dertigers en de meesten al vader of moeder.

Erg grappig.

Eigenlijk gebruik ik nooit meer de spreuk van de dag. Maar vanmorgen tijdens zeg maar een rustig moment in het kleine kamertje, las ik een boekje en heb daar een nieuw woord geleerd.

Het woord van vandaag is dan ook narcisme

Zo leer je nog eens iets :-)

2 reacties:

Smitsky zei

Alle bekers verzaaaaaaaaamelen..

Ga ook weer eens op Schoolbank kijken. Op Hyves komt mijn generatie toch echt niet tevoorschijn.. Hoe zou dat nou komen?

Anoniem zei

Ja.Ja, het waren veel bekerssssssssssss.
Maar het was zeker hartstikke leuk.