maandag, oktober 22, 2007 |

Niet zo'n zin............

Ik heb vandaag niet zo'n zin......

Waar komt dat toch van?

Nou, waarschijnlijk van afgelopen weekend. Zoals je hier kunt lezen hebben we een verjaardag van mijn zusje en haar vriend gehad. Zaterdag daar aangekomen, dit keer zonder de twee oudsten die bij hun vader waren. Eerst naar Hengelo om daar een bakkie te doen bij Elles. Vervolgens naar pa en ma. 's middags zijn we met Marlon snel via de Makro naar de IKEA geweest. Jaja, alles is aanwezig in het tukkerland.

's Avonds dus naar de verjaardag waar de drank weer ouderwets geschonken werd. En dan kom je er achter dat je geen twintiger meer bent. Ahum............
Miranda zei en ik citeer: "Hoe later op de avond, hoe meer je de waffel open had."

Mocht ik iets gezegd hebben wat in verkeerde aard is gevallen, bij deze mijn excuses. Maar volgens mij viel het allemaal nog wel mee.

Zondag hebben we heerlijk kunnen uitslapen en na een bakkie koffie en een broodje dacht ik weer de man te zijn. Ik begon echter te zweten en kreeg een zere kop. Oei, een katertje. Snel nog even op de koffie bij mijn opa en oma en vervolgens rap weer naar huis, waar we ons op de bank hebben gepleurd en volgens mij lagen we al om een uur of 9 in bed.

Vanmorgen ging het wel weer, maar wel de hele dag zo'n sloom gevoel. Vanavond vroeg onder de wol, even opladen voor de rest van de week.

Donderdagavond is het schietavond en zaterdag dan eindelijk het super gave radio Bingo! joehoe!

2 reacties:

Blondie Power zei

Geen twintig meer?? Hoe oud was je dan ook alweer?? Allemachtig je klinkt nu wel een beetje als 65+ hoor!!

Ellebel zei

Je had de kwebbel inderdaad mooi loshangen maar je was niet vervelend hoor. juist gezellig. Kom binnenkort ijsblokjes bij je maken.