donderdag, oktober 02, 2008 |

En verder



En dan maar afwachten of je de volgende ochtend nog visjes hebt. Eerlijk gezegd was ik er wel een beetje bang voor.

's Ochtends gelijk naar beneden gerend (het lijkt wel vroeger toen je de schoen had gezet) om te kijken en in het aquarium zwemmen de visjes in het rond alsof er niets gebeurd is. Met zijn allen voor het glas wachtend op voer. Naar de keuken waar de quarantaine visjes zitten en daar was het iets minder rooskleurig. De discus heeft het wonder boven wonder overleefd maar de "prinses of burundi" helaas niet. Wel jammer, maar ik was al lang blij dat de discus het overleefd heeft. Dus toch maar weer terug gezet in het aquarium en hij zwemt weer vrolijk rond.

Natuurlijk hebben we de boeken er op nageslagen en waarschijnlijk heeft het toch allemaal aan de temperatuursschommeling gelegen. Alleen die luchtbult in de discus kan ik nog niet verklaren.

Dan een ander verhaal:

Junior


De tijd vliegt voorbij. Dat heb je echt niet in de gaten. Junior is inmiddels al weer 2 1/2 jaar oud. We hadden hem al opgegeven voor de peuterspeelzaal met in het achterhoofd dat we daar als hij een jaartje of 3 is wel verder mee gaan. Nu is ons mannetje zo snel aan het ontwikkelen en vinden we eigenlijk ook wel dat hij al wel klaar is voor het grote werk zeg maar. Dus hebben we hem ingeschreven bij een peuterspeelzaal. Het blijkt nu dat de wachtlijst niet eens zo lang is daar. De kans is best wel groot dat hij nog dit jaar voor het eerst naar school gaat.

Zie je het al voor je!

1 meter mens met een diego rugtas naar school :-)

3 reacties:

Anoniem zei

Geen Dora??? Ohh het gaat erg snel allemaal. Weet nog zo dat ik hem voor het eerst in de handen had nog geen dag oud. Ik denk dat hij het heel leuk gaat vinden. Geef hem maar een dikke knuffel van mij.
Groetjes Elles.

Smitsky zei

Ja, ik zie hem zo voor me, het kleine mannetje met een grote tas. Koddig!

The world according to El zei

Ach gos, tja dan begint het toch wel te kriebelen denk ik, dus maar weer een pot in de kast??