woensdag, oktober 29, 2008 |

Week 44

Ja, ja. We zitten al weer halverwege week 44.

Binnenkort komt de Goedheiligman weer in het land. Hij is al te bewonderen op de tv. De Xmas uitnodiging van het werk is al ontvangen en menig winkel heeft de kerstspullen al weer uitgestald. Binnenkort maar weer eens kijken.

Wat brengt week 44 in huize Nollen?

Vandaag heb ik weer een fitcheck gedaan. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik me afgelopen maandag weer opgegeven voor de sportschool. Dit had ik in 2006 ook al een tijdje gedaan en vervolgens ben ik steunend lid geweest. Dat heb ik nog het langst volgehouden. Anyway, alles is een beetje achteruit gegaan in vergelijking met destijds. Maar ik heb een goed excuus! Ben nu al weer een dik jaar gestopt met roken. Nu gaan we de conditie weer opbouwen en uiteraard de daarbij behorende kilo's weer kwijtraken.

Verder is het vrijdag de eerste schooldag van onze Sil. Afgelopen weekend kregen we bericht dat hij geplaatst is op de peuterspeelzaal. Dat gaat wat worden. We hebben al een Dora beker en Dora lunchbox gekocht en binnenkort komt daar een super stoere Diego rugzak bij! Hij is apetrots. Ben benieuwd wat dat gaat worden. Hoop dat de juf hier nog iets van kan maken, want wij hebben het opgegeven:

3 reacties:

The world according to El zei

Ach gos wat een lieverd, daar kan Miranda heerlijk mee winkelen over 14 jaar ;-) En die fitcheck hoe is het daar mee afgelopen?

Anoniem zei

Moet je ook zijn gekleurde nagel erbij zien. haha. Ben benieuwd hoe hij het vindt. Zal nog wel effe informeren dit weekend. Wens hem maar veel plezier. Gr. Elles

Anoniem zei

Je zou maar zulke ouders hebben als kind zijnde!!! Tjonge! Hopelijk MAG hij een broek aan naar school! Ben benieuwd naar zijn eerste schooldag..dus we keep in contact. xx Lien