zaterdag, oktober 18, 2008 |

Ineens heb je het.....je wordt automonteur

Vandaag het automonteurtje gespeeld. Het slot van de auto had het begeven. Kon wel op slot, maar daarna niet meer open. Eerst was Miranda de pineut en moest de ANWB erbij komen.

Afgelopen vrijdag was ik de pineut. Wetende dat de auto wel op slot kan, maar vervolgens niet meer open kan, stap ik nietsvermoedend op het werk uit de auto....stop de sleutel in de deur....en draai....en denk.....shit......wat doe ik nu!.... en dan hang je weer aan de lijn met de ANWB...die vervolgens binnen het uur weer de helpende hand bieden.

Maar vanochtend kwam het pakketje met een nieuw (lees MP 2de hands) setje sloten. Voor de zekerheid maar Pascal gebeld (zoveel verstand heb ik nu ook weer niet van auto's) maar toch maar zelf begonnen.

En waarempel....binnen een uur had ik twee portiersloten en een achterklepslot vervangen. Whoehoe!

De auto kan weer op slot!

3 reacties:

Anoniem zei

Zo leer je elke dag weer. Goed van je hoor!

Anoniem zei

leuk he, mijn vent kan ook veel dingen inmiddels zelf. lekker handig.

Blondie Power zei

Namens je eBay familie; wij zijn trots op u!