donderdag, oktober 16, 2008 |

Keuringsdienst van waarde

Weet je wat ik nu een leuk en interessant programma vind?

De Keuringsdienst van Waarde: http://www.rvu.nl/kvw/

Vanavond een uitzending over de citroen:

Hij is geel, zuur en hij glimt. En er is niemand op de wereld die er nog nooit één heeft gezien. Een citroen. Iedereen weet wat het is, maar wat maar heel weinig mensen weten is hoe het komt dat citroenen glimmen. De verslaggevers van de Keuringsdienst van Waarde konden het eerst ook niet geloven toen ze er van hoorden. Elke citroen wordt als een antiek meubel in de boenwas gezet en gepoetst. Waarom? Vraag dat maar aan de Keuringsdienst van Waarde.

Ik kan bijna niet wachten :-)

2 reacties:

Anoniem zei

He,

Ik zie dat je teller alweer bijna een record heeft bereikt. Bijna 20.000!!! Gaaf of niet.

Anoniem zei

Dat gaat snel.
Denk ga effe na mijn werk kijken of ik in de buurt ben van 20.000 Is hij er al lang overheen. Jammer!!