donderdag, februari 01, 2007 |

Even lachen

In het vliegtuig moet een van de passagiers plotseling naar het toilet. Hij rent naar de achterkant van het toestel en ziet dat het herentoilet bezet is.
"Mag ik bij wijze van uitzondering van het damestoilet gebruik maken?" vraagt hij aan een stewardess.
"Natuurlijk mijnheer," is het antwoord, "als u maar niet aan de knoppen komt."
De man struikelt het toilet binnen en doet met een zucht van verlichting zijn behoefte.
Als hij klaar is, ziet hij op de muur drie knoppen zitten. Een blauwe, een groene en een rode.

Ondanks de waarschuwing van de stewardess kan hij zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en drukt op de blauwe knop. Op hetzelfde moment voelt hij een stroom lauw water die zijn achterwerk nog eens helemaal schoonspoelt.
Nu wordt hij helemaal nieuwsgierig. De groene knop dus. Het gevolg is een wolk van parfum op dezelfde plaats.
"Nou wil ik ook weten wat die laatste knop inhoudt," mompelt hij en drukt op de rode knop.
Enkele dagen later komt hij in het ziekenhuis bij zijn positieven. Naast hem zit de stewardess.
"Wat is er met me gebeurd?" stamelt hij.
"Ik had u toch gewaarschuwd," zegt het meisje. "U moest van die knoppen afblijven."
"Dat weet ik wel," is het antwoord, "maar ik kan me niet herinneren wat er is gebeurd toen ik op die rode knop drukte."
"Maar mijnheer," zegt de stewardess vermanend. "Dat was de automatische tamponverwisselaar."