zondag, februari 18, 2007 |

De verjaardagen

We hebben twee drukke dagen achter de rug.

Zaterdag is Sil 1 jaar geworden en Julian wordt maandag 7 jaar.

Omdat het carnavalsweekend is en je niet kunt verwachten dat de Tukkers twee keer in drie dagen de ijsel over gaan, hebben we beide verjaardagen afgelopen vrijdag geviert. Dus veel boodschappen halen, cadeautjes kopen, taart, snoep, drinken, slingers en alles wat er nog meer bij komt kijken.

Vrijdagmorgen begon het feest. Rond een uur of 11 kwamen mijn ouders met mijn Opa en mijn twee oma's. Opa was nog nooit in Emmeloord geweest en aangezien de beste man al 86 is en niet helemaal meer goed ter been is, is het voor hem een hele onderneming. Daar komt nog eens bij kijken dat hij snel wagenziek is. Ze hebben dan ook een aantal dagen geoefend, telkens stukjes rijden. Maar ze hebben het gered en ze vonden het prachtig. Ook hadden ze ons nieuwe huisje nog niet gezien. En vergeleken met de Lange Nering vonden het een verademing. Verder zijn mijn zussen met de kids nog geweest en natuurlijk de familie uit Emmeloord.

Het was gezellig druk en uiteraard een grote bende in huis. Voor Sil en Julian hadden we een slagroomtaart gekocht. Julian mocht de kaarsjes uitblazen en verder mochten de kinderen de taart met hun handen opeten. Eerst was het even wennen, maar na een helpende hand van mijn kant hadden ze het door en met grijpgrage handjes en de kleren helemaal onder de slagroomtaart hebben ze er enorm van genoten. Zie foto's hieronder. Echt lachen.

Zaterdag zijn Miranda's broer en haar ouders nog geweest. Dus we hebben twee dagen feest gehad.

Zoals tegenwoordig normaal (?) zijn de kids overladen met cadeaus. Julian heeft gekregen: Een nieuwe fiets, 2 B-Damans, B-Daman baan, Lego, Electronisch dartbord, voetbalschoenen, trainingspak, voetbaltas en geld. Sil heeft gekregen: nieuwe kleren, knuffel voor in bed, matras voor in bed, zo'n raceauto waar hij op kan zitten, een huisje met allemaal knopjes en geluidjes, een apparaat die ballen omhoogschiet en die moet je dan weer in een trechter gooien en geld. Ik zal vast en zeker nog wel iets vergeten zijn.



Het was in ieder geval een geslaagd feest. Via deze weg wil ik ook iedereen bedanken voor alles en natuurlijk ook de collega's en de tukkers die zaterdag een advertentie hebben geplaatst voor Sil. Echt geweldig!

7 reacties:

Anoniem zei

Hallo, volgens mij hebben de tukkers ook nog een advertentie geplaats of heeft elbakero deze over het hoofd gezien?

elbakero zei

natuurlijk hebben we die niet over het hoofd gezien. Het is inmiddels gewijzigd.

Anoniem zei

haha druk weekeinde dus :)
inmiddels alles weer opgeruimd? haha

Vandaag maar een rustig dagje houden.

MissNonsens zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
MissNonsens zei

Hahahahaha, zooitje maaktniet uit als het maar gezellig was.En als ik het zo lees dan was het dat wel!

Anoniem zei

nog van harte gefeliciteerd met de verjaardagen van de kinderen! Sil alweer 1 jaar, wat gaat dat toch snel. Het is altijd een drukke bedoeling, kinderverjaardagen, maar wel gezellig...

Anoniem zei

Hey!
Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van de kids! Zo te zien op de foto's was het mooi geweest.
Sorry voor mijn late reactie, maar helaas had ik andere, mindere dingen aan mijn hoofd in het weekend.
Groet, Halinka