vrijdag, februari 16, 2007 |

Foto's verjaardag






















7 reacties:

Simone zei

Uhm....heeft syl die taart zelf maar aangebroken of heb je die foto zo gecreeerd :)

Is het een leuke verjaardag geweest, ziet er i.i.g. wel erg gezellig uit.

The world according to El zei

Nog van harte gefeliciteerd met jullie jongste.
Zo te zien was het een onvertetelijk feestje, voor jullie want ik denk eerlijk gezegd dat kleine Syl hier later niet veel meer van weet...

elbakero zei

Het was inderdaad een leuk feestje. Ik zal later nog wel een verhaal schrijven. En by the way: Dat kleine ventje heet Sil en niet Syl.

Smitsky zei

van de Strandjutter..;-)

Gefeliciteerd!!! Alweer een jaar...

Blondie Power zei

oeps was een typfoutje van El. Kan gebeuren..

maar..

Gefeliciteerd met de kleine rakker!
Gezien de foto's was het idd gezellig!!

Simone zei

Niet alleen van El. maar ook van mij :) komt denk ik omdat ik een andere SYL ken :)

maar geef je dan nog antw. op of SIL de taart zelf aangebroken had? haha

elbakero zei

Sil heeft inderdaad zelf de taart aangebroken. Eerst was hij nog een beetje huiverig, maar toen ik zijn handje er in zette, deed hij zelf de rest.