donderdag, februari 22, 2007 |

Het leven kuiert wel een beetje door.......

Eigenlijk heb ik niet veel te melden.
Het is vrij rustig, afgezien van een paar dingen.
Zoals iedereen ongeveer wel weet, heb ik een interne sollicitatie lopen. Wat natuurlijk best wel spannend is. Maar daar later wel meer over.
Verder liggen we voor de zoveelste keer in de clinch met Miranda's ex. Allemaal verwijten worden je aan de kop geslingerd, maar dat is ook niet iets om hier uitgebreid te gaan vertellen.

De verjaardagen hebben we gehad. Was enorm gezellig. De kids vonden het prachtig en ze hebben mooie kado's gekregen. Sil heeft nu de waterpokken. Gelukkig heeft hij er niet zo heel veel last van.
Esmée heeft een beetje last van een ontstoken oog, maar daar zeurt ze ook niet zo heel veel over.

Volgende week is het voorjaarsvakantie. We krijgen al allerlei mails van collega's die er een paar dagen tussenuit gaan. Groot gelijk. Miranda heeft ook een week vakantie genomen. Ik blijf gewoon werken. Misschien gaan we nog wel een dagje iets leuks doen, dat zien we dan wel weer.

Oh ja, wat nog wel leuk is:
We krijgen een aantal nieuwe collega's die in maart beginnen. Nu zijn we natuurlijk nieuwsgierig en gaan we gelijk kijken op hyves of ze daar lid zijn. Misschien effe fotootje checken. Twee van de drie hebben we gevonden hoor! Ik heb er zelfs eentje uitgenodigd om vriend te worden. Die schrikt zich natuurlijk rot als ze mijn uitnodiging ziet. Zal wel denken: Wie is die gek dan??
Heeft ze ook nog wel een beetje gelijk in.

Hasta la pasta.

4 reacties:

Nance zei

Joh geef ze ook even aan mij door! Ik wil ze ook zien

MissNonsens zei

Hahahahaha, je moet gaan solliciteren bij de recherche!
Daar ben je het beste in volgens mij.
Hier hebben ze volgende week ook allemaal vakantie behalve ik, zielig he!

elbakero zei

check je mail, Nancy

Anoniem zei

och wat zielig de waterpokken. nou maar dan heeft hij het weer mooi gehad. Fijn weekend. groetjes jezus