vrijdag, november 21, 2008 |

Sneltrein

En het is al weer vrijdag. De weken vliegen werkelijk voorbij!

Niets mis mee natuurlijk, maar af en toe moet je wel even aan de noodrem trekken, als je begrijpt wat ik bedoel.

Vanavond zijn we dan ook met ons allen even de Lange Nering in geweest. Je kent het wel. Tijd voor de Sinterklaasinkopen. Best wel lastig dit keer, ik heb een meisje :-( Maar ik ben wel geslaagd! Miranda moet volgende week de laatste dingen nog inkopen en dan zijn we er klaar voor.

Dit weekend gaan we naar België, waar Rezon wordt gedoopt zondag. Ze verwachten sneeuw in België, dus dat gaat nog leuk worden!

In ieder geval hebben we er wel zin in!

Iedereen een goed weekend!

4 reacties:

BadBunny zei

Niets makkelijker dan cadeautjes kopen voor een meisje of vrouw! Mannen - die zijn pas lastig...

Anoniem zei

Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar goed, veel plezier in Belgie en hier ligt ook sneeuw, EEN WITTE SINTERKLAAS!!?HAAHA

Simone zei

Toen ik je titel zag, dacht ik gelijk...Oeps die had iets beloofd om niet te doen maar volgens mij :p

en ja hoor. Volgens mij is de gelukkige nog niet langs geweest aangezien er geen reactie is haha

Blondie Power zei

Tuurlijk heeft ze het wel gezien..
ze negeert het gewoon..