dinsdag, november 18, 2008 |

Poep!!

Dat is nog eens een titel. Als ik nu nog geen lezers krijg :-)

Maar ik wil het ook echt even over poep hebben. Je weet wel, van die bruine drap die uit je achterste komt. Op zich geen probleem. Iedereen heeft het. De meesten hebben er de controle over. De jongsten en de oudsten helaas niet meer. Maar het gaat over de meesten.

Kijk, iedereen moet. Ik heb daar ook geen moeite mee. Als je op een openbaar toilet zit te schijten, maakt mij niet uit. Hoort er bij, zeg maar. Een luchtje is iets minder, maar daar hebben ze vaak wel een spuitbusje voor staan.

Maar waar ik niet zo goed tegen kan, is het volgende.
Kijk in godsnaam eens achterom als je de behoefte hebt gedaan!
Het kan zijn dat de poep een beetje is blijven plakken en dat laat van die mooie strepen achter. Leg de wc desnoods eerst vol met papier om die strepen te voorkomen, maar KIJK ACHTEROM!
Hoe doen ze het dan? Stinkt het zo erg dat ze met één hand de neus dicht houden om met de overgebleven hand de broek omhoog te trekken en op het knopje te drukken????
Ik heb geen idee.
De spreuk van de dag:
Gebruik in deze dure tijden, closetpapier aan beide zijden.
Denk ook aan andermans belangen, door het gebruikte papier weer op te hangen .

7 reacties:

Blondie Power zei

Laat me raden..

jij hebt vandaag deels genoten van een ander zijn bruine rakker..

Anoniem zei

nou nou nou wat een strak blog. beetje gefrustreerd???

Simone zei

goh vorige week ook al iemand op de werkvloer die hier een grote klacht over had. ben benieuwd of het over dezelfde wc gaat :)

Simone zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Simone zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Simone zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Het is ook zo leuk wanneer je in het donker over straat loopt en in de auto erachter komt dat je door een drol van een hond bent gelopen. Kan ik ook zo boos om worden.