vrijdag, november 14, 2008 |

Hij komt, hij komt

Jaaaahhhhhhhh

Nog maar 1 nachtje slapen en dan komt hij! Ik hoop dat ik vannacht nog een beetje kan slapen.
Whoehoe, morgen de schoen zetten! Ik zet gewoon mijn laars, daar kan het meeste in.

Maar eerst morgenvroeg een potje voetballen tegen sportclub! Daarna gaan we naar de intocht aan de Zuiderkade. Op de foto met de Sint en zijn Pieten en hopen dat we een handvol pepernoten krijgen. Mmmmm, lekker.

Op het werk is de spanning ook al niet te snijden. Je merkt het gewoon aan bepaalde collega's dat ze de spanning maar moeilijk aankunnen. Ik noem verder geen namen, diegene weten het zelf wel! (psssst, El en Nance, ik zal jullie niet noemen!)

Eentje wil zelfs lootjetrekken met mij. Nou ja, dat kan toch niet met zijn tweetjes. Maar nee hoor! Vol blijven houden. Nu ben ik ineens haar vriend. Nou ja, snap er weinig van. Speel het spelletje wel mee. En maar door blijven zeuren over die lootjes, dus uiteindelijk heb ik maar twee lootjes gemaakt. Maar dat lukte ook niet, want ze trok constant jezelf. En ik had nog zo gezegd: "als je jezelf trekt, dan moet het over!"

We zien het wel. Het zal nog wel een staartje krijgen.

Zondag hebben we nog een verjaardag en dat is zo'n beetje de planning voor dit weekend.

Oh ja, ik wil nog iets kwijt. Vorig jaar zijn we glorieus 2de geworden bij het bedrijvenschieten, maar helaas hebben we dit jaar geen uitnodiging ontvangen. Of deze is per ongeluk versnippert of zo. We hebben gemaild, gebeld, voice mail ingesproken. Maar helaas geen gehoor. Ik denk dat ze gewoon bang zijn geworden dat we er dit jaar met de hoofdprijs vandoor gaan!

Jammer, jammer.

Iedereen een fijn weekend!

3 reacties:

The world according to El zei

Hoezo spelen? Je loopt constant te roepen, je bent toch nog wel mijn vriendje he?? Nu niet zo stoer doen hoor. Over dat lootjes trekken begin ik niet weer, nu mag een ander zeuren en dat schieten, je hebt helemaal gelijk, ze zijn bang voor ons. JOEHOE

Blondie Power zei

beetje kloten van die schietvereniging.. ik heb het hele jaar geoefend..

en dat vriendjes en lootje trek verhaal is mijn beleving toch ook iets anders dan jij hier post...

hahahaha

Nance zei

En heb je het gedicht al klaar?