woensdag, november 12, 2008 |

Lekker warm

En weer is onze kamer uitgebreid met een Marktplaats item. Iets wat geheel past in deze koude dagen. Een kacheltje. Zonder problemen verwarmt hij de hele kamer. Heerlijk!

Bijkomend voordeel voor mevrouw is dat de opstelling weer veranderd moest worden. Dus we hebben gisteravond tot een uurtje of 23.00 uur weer naar hartelust met de meubels gesjouwd. Alles heeft zijn plekkie weer gevonden en de schouw zit in de eerste laag grondverf. De uiteindelijke kleur moeten we nog bepalen, maar het zal wel iets van zandkleur worden.

Gezellig :-)





4 reacties:

Anoniem zei

Hij staat erg leuk zo te zien. Heerlijk met dit weer. Knus bij de kachel. Doet me denken aan vroeger.

daydreamer zei

Oh, wat mooi! Ik ben er stil van...

The world according to El zei

Heerlijk zeg, dat mis ik soms zo met die rot cv. Mag ik er een keer bij komen zitten? Dan klepper ik eerst even gezellig met de brievenbus :-)

Blondie Power zei

en als El klaar is met klepperen, dat schetter ik wel ff met die schelle rotstem door die ge-opende brievenbus...