donderdag, november 06, 2008 |

Hoe heet hij ook al weer?

Heb je dat wel eens? Dat je gewoon niet op de naam kunt komen?



Zit gisteravond op de bank een potje voetbal Real Madrid - Juventus te kijken en moet ineens denken aan die Argentijnse middenvelder die daar heeft gevoetbald.



Ik vond hem altijd een topvoetballer om naar te kijken. Linkspoot, beetje halflang haar. Dus neem ik mij voor om gelijk na de wedstrijd het internet op te gaan om te gaan zoeken. Maar helaas zijn mijn oogjes dichtgevallen en ben ik zo het bed in gedoken. Vanochtend wakker geworden en gelijk denk je er weer aan. Eigenlijk ben je dan nog in staat om het bed uit te springen, computer aan en niet eerder weg te gaan voordat je de naam weet.



Maar ik moet werken. Op het werk aangekomen zit collega en ex blogger ETN al op zijn plek! Voetbalkenner pur sang leg ik hem de kwestie voor.


Oh, Redondo bedoel je.



Ja, die was het.

1 reacties:

Blondie Power zei

laat ik het nou net zo hebben..

hoe heette dat liedje in die reclame ook alweer..

http://blondie-power.blogspot.com/2008/11/dolce-gusto.html