donderdag, juni 19, 2008 |

Mag ik even voorstellen

Iedere blogger heeft wel zijn eigen schare fans. Mensen die altijd dezelfde blogs lezen en heel af en toe eens bij een medeblogger koekeloeren. Er zijn er waarschijnlijk ook genoeg die even een rondje blogs doen. Ik ben wel benieuwd eigenlijk wie dit nu allemaal leest en wie dan ook de andere blogs leest.
Dus als je dit leest, laat dan even een berichtje achter wie je bent en hoe je hier komt. Ok?

Klik op de vraagtekens en laat je verrassen:
? ? ? ?
? ? ? ? ?

10 reacties:

Anoniem zei

Je m'appelle Jelina et je suis la petite soeur de ta femme prochain. Je passé tout la jour. On se curieux. C'est Miranda qui a ma dire pour voir une foir sur ton BLOG. Mais... j'ai jamais vu un BlOG de ton BLOG - collègue. C'est ne pas intéressant pour moi! Alor monsieur Elbakero maintenant tu connaitre moi!

A bientot! Salut....!

Smitsky zei

Nou je ziet het aan het bovenstaande bericht, ze komen overal vandaan ;)

Maar je weet toch wel dat ik je spinsels lees? Net als al die andere ??

Anoniem zei

Ik ben jezus. En ik kijk iedere dag of er nog nieuws uit de polder is. Zo blijf ik een beetje op de hoogte.

Anoniem zei

hee remco,
ook deze trouwe lezer laat van zich horen... Wat wordt dat knulletje van jullie al groot zeg.. een schatje is het !!!!
Groetjes Ellen

Blondie Power zei

Moet ik nou serieus gaan vermelden wie ik ben en wat ik met je blog doe en welke blogs ik nog meer doe??

tsss... ga ik jou niet aan je neus hangen.. ;-)

maar ik promoot mijn eigen bloggie wel ff...

http://blondie-power.blogspot.com

Simone zei

you know me, een ik kijk minimaal 3x per week of je wat nieuws hebt te melden :)

Blondie Power zei

En? En? En?

heb je mijn IP adres kunnen scoren??

elbakero zei

ssst

Anoniem zei

Hoi,

wij kijken ook altijd.

De Harrelly's

The world according to El zei

Ik ben blij dat ik ook bij je vraagtekentjes stond