maandag, juni 23, 2008 |

60 jaar

Afgelopen zaterdag was mijn moeder jarig. Haar zestigste verjaardag al weer.

Natuurlijk zijn wij ook geweest en hebben daar ook een nachtje geslapen. Zaterdag rond het middaguur kwamen we aan en na het nodige gekus en begroeten, gelijk aan de koffie. Samen met mijn twee zussen hebben we een weekendje Rome als cadeau gegeven. Ze (pa mag ook mee) waren blij verrast! Geniet er maar lekker van. Jullie hebben het verdiend.

's Middags met mijn zus op stap geweest voor zo'n grote trampoline. Gelukkig hebben we er nog eentje kunnen vinden (in de aanbieding natuurlijk) en dat ding moest gelijk worden opgezet. Viel achteraf nog wel mee. Compleet met vangnet stond hij toch in zeg maar een uurtje. De kids zijn er volgens mij niet meer vanaf geweest.

's Avonds de verjaardag. Het hele huis ingericht in Oranje. De tv van oom Gerard erbij. Zo'n platte met een doorsnee van om en nabij de meter. Langzaamaan stroomde het huis vol en rond half 9 zaten we met 25 man in het oranje te wachten op de grote wedstrijd. Thuistapje er bij en hetzekidee genieten maar. Erg jammer natuurlijk dat het niet de topavond is geworden die iedereen had gehoopt, maar ja. Niets meer aan te doen. Het was wel een erg gezellige avond die voorbij is gevlogen.

De volgende dag een klein katertje verwerken en rond een uurtje of half 5 zijn we weer richting de polder getogen. We hebben de binnendoor route gekozen. Duurt een half uurtje langer, maar dan kom je wel langs de Mac in Zwolle. Met twee slapende kinderen achterin, een burgertje in de bek en een shake tussen de benen richting huis. Het viel me nog mee dat ik de wedstrijd tussen Italie en Spanje helemaal heb gezien. Gelukkig is Spanje door. Dit betekent dat ik nog volop in de race ben om de voetbalpool op het werk te winnen. Maar dan moet Spanje wel kampioen worden. Fingers crossed!

Vandaag doe ik het rustig aan. Ik moet drie avonden werken. Miranda is nu aan het werk, de kids zijn begonnen aan de laatste schooldag, Sil is bij de oppas en ik klooi een beetje aan in huis.

Heb net op Telsell een hondenkam annex stofzuiger gezien die we natuurlijk moeten hebben. Maar dat zal ik vanavond eerst met Miranda overleggen. Veel te gevaarlijk die programma's.

Wel zit ik hier met 1 dikke wal onder mijn ogen. Heb net even op het internet gesnuffeld en mijn voorlopige prognose is een verstopte traanbuis. Misschien morgenochtend maar even naar de dokter als het dan nog niet over is.

To be continued.

4 reacties:

Blondie Power zei

hey..

dat oog is mij helemaal niet opgevallen...

Anoniem zei

Zoals ons pa altijd zegt: FRISILICOUSANSTELLITOES

The world according to El zei

mij ook niet....

Smitsky zei

Mij ook niet, kan misschien komen omdat ik je al een poosje niet heb gezien?