dinsdag, juni 03, 2008 |

EK koorts

Is de EK koorts bij jullie ook al begonnen?

Hier begint het te komen. Zoals altijd doen we mee met een voetbalpool met de collega's. Paar euro inleggen en dan maar hopen dat je wint.
Gisteren kwamen we er achter dat er ook een grote eBay pool is, waar heel europa aan mee doet. Prijzen zijn weekendjes weg naar het land van de winnaar, weekendje wenen of een weekendje bern. Je weet maar nooit.

Weekendje weg? Leuk. Goh, dat is toevallig. Wij gaan een weekendje weg......
En daar loop ik al de hele week mijn collega's mee te klieren. Ze worden er stapelgek van. Hahaha. Het EK kijken vanuit de sauna dit weekend. Hahaha.

Dan natuurlijk de reden waarom we een weekend weg gaan. Vrijdag gaan we in ondertrouw. Oei oei, het komt dichterbij.

Zo langzamerhand hebben we het meeste geregeld. Voor de kids hebben we de kleren gekocht en ik heb ook een keuze kunnen maken. Alleen nog een overhemd en dan ben ik klaar. Verder is alles in bestelling. Vandaag of morgen krijgen we de uitnodigingen binnen. Hopelijk kunnen we deze nog voor het weekend versturen. Verder hebben we een bruidsauto, hoorde ik net. Een BMW Cabrio. Leuk toch!

Geen nieuws verder meer. Nog twee dagen werken en dan een weekje vrij. Heerlijk.

2 reacties:

Blondie Power zei

wanneer ga je nou ook alweer een weekendje weg??

Anoniem zei

Die trouwauto! We hopen dat hij natuurlijk wel heel blijft dit weekend.