vrijdag, juni 27, 2008 |

Geen zoen, maar een taart voor de juf



ZENDEREN - Een lekkere verrassing. Dat was de taart die donderdagmorgen bij alle zes kinderdagverblijven in Borne, Zenderen en Hertme werd bezorgd. De traktatie kwam van de gemeente.
Het was een blijk van waardering voor het met succes volgen van de cursus Voor- en Vroegschoolse Educatie door de leidsters. Daarmee zijn ze nog beter toegerust voor het tegengaan en/of verminderen van onderwijsachterstand bij kinderen. Voor de gemeente heeft dit prioriteit. Op de foto blijkt dat niet alleen de juf de taart lekker vindt. foto Lenneke Veerbeek


De juf is zusje Elles!

Gefeliciteerd en geniet lekker van de taart!

3 reacties:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Zeg ben ik nou zo dom?? Ik snap totaal niets van het bovenstaande berichtje..toevallig klik ik eens op de naam en kom ik op een site waar ik al HELEMAAL niets van snap?! ( de eerste reactie )

Top hoor! Ze glundert helemaal! Geweldig!

The world according to El zei

Wat leuk om eens een foto van je zusje te zien, maar de volgende keer graag een waar ze zo opstaat dat we haar ook zouden herkennen op straat ;-)