zaterdag, juni 14, 2008 |

Gek volkje

Wat zijn we toch ook een gek volkje. Eerst zitten we ons dagenlang zenuwachtig te maken voor de volgende wedstrijd. Dan is het eindelijk zover. Scoren we na 9 minuten 1-0 en dan maar op de klok kijken en hopen dat de wedstrijd zo snel mogelijk afgelopen is. Zodat we ons weer zenuwachtig kunnen maken voor de volgende wedstrijd. Snap jij het nog?



Wat een geweldige wedstrijd was het gisteren toch weer. Heerlijk genoten. Nu maar hopen dat ze het door kunnen zetten in de rest van het toernooi. In ieder geval pakken ze ons deze twee wedstrijden niet meer af.

4 reacties:

Blondie Power zei

Zie... we werken veelste weinig met elkaar..(maar volgens mij vanavond weer) En ik maar drammen over een verhaaltje.. wist ik veel dat jullie vakantie hadden.. hahaha..

En dat Lentebokje.. dat je dat nou net moest zien..

Blondie Power zei

Ohww en die voetbal.. Crisis wat een gekte niet.. Maar ohh zo mooi..

Simone zei

Zolang ze maar winnen, ik heb lieve vrolijke dronkelappen rond de flat en auto hangen, dan verdrietige supporters met een kwaaie dronk :)

HUP HOLLAND HUP

Anoniem zei

We maken ons op voor een oranje verjaardag van onze moeke. Dus vergeet niet je oranje kleren mee te nemen aankomende zaterdag! Alle welpies helpen.....(dit lied heb ik al dagenlang in mijn hoofd)