maandag, juni 30, 2008 |

Gewonnen

Haha. Heb ik toch mooi even de pot gewonnen op het werk. Heb het thuisfront beloofd dat we daarvoor de Wii fit kopen. Mooie besteding lijkt me.
Uiteindelijk was Spanje de terechte winnaar. Ik vond ze de hele wedstrijd beter en gevaarlijker.

Het is een echte sportzomer en de volgende pool zit er al weer aan te komen. Ik moet voor zaterdag nog een stuk of 4 tourspellen invullen. Ook altijd leuk om bij te houden.

Even iets anders. BHV.

Gisteren zit ik achter de computer, komt Sil ineens naar me toe lopen met een snoepje in zijn keel. Het kind kon geen adem krijgen. In een flits pak ik hem op, leg hem op zijn buik over mijn onderarm en geef een douw op zijn rug. Precies zoals we het geleerd hebben op de BHV cursus. En hoppa, daar kwam het snoepje al weer aan samen met de rest van het eten. Handig dat we dat geleerd hebben. Niet dat ik bang was dat het er anders niet uit zou komen, maar toch.

Wat staat er op het program voor deze week:
- Jelina en baby Rezon logeren bij ons een week of 2 a 3.
- Verjaardag van Miranda woensdag (het meisje wordt 33)
- 5 dagen werken nog
- liedjes voor de trouwerij uitzoeken
- overhemd kopen
- bezoekje aan de kapper
- poepi di kakki
- nog een keer shoppen waarschijnlijk
- wvttk

4 reacties:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je overwinning. Eerlijk gezegd vond ik de wedstrijd geen knal aan. Je bent nog druk zie ik deze week. Nog even en dan is het zover. Spannend. Wel goed je JA oefenen, he!!!!

Blondie Power zei

Er komt vast nog wel meer op de tafel..hahahaha..

Smitsky zei

Crisis, ik zou me wezenloos schrikken..die kleine met een snoepje in de keel..pfffffff

Wat voor liedjes voor de trouwerij??

The world according to El zei

Ga je trouwen? Goh gefeliciteerd!!
Miranda ook van harte, 33 heerlijk jong nog!