zondag, juni 15, 2008 |

Grolsch Cheersch


Kwam er gisteren achter dat ik over drie weken al weer een weekje vrij ben. Lekker vooruitzicht lijkt me.

Gisteravond dus weer gewerkt. De avond is voorbij gevlogen. Vanavond moet ik werken en verder de hele week overdag. Dat komt mooi uit met de voetbal.
A.s. zaterdag hebben we verjaardag van mijn moeder. Dat gaat wat worden met de voetbal. Heb er nu al zin in.

Oh ja, het is vandaag natuurlijk vaderdag.
Omdat Miranda nu aan het werk is en ik dus straks hebben we hier afgelopen vrijdagavond al vaderdag gevierd. Van Julian heb ik een mooie boekenlegger gekregen, van Esmée heerlijke zeep voor onder de douche, van Sil een setje schroevendraaiers en van allemaal een Grolsch Cheersch. Een echt vaderdagcadeau. Het eerste vaatje (of fles) is al op. Bedankt allemaal!