dinsdag, december 29, 2009 |

Vissen gekocht op Marktplaats

Het schijnt dat er ook nog echte winkels zijn waar je vissen kunt kopen, maar ik koop ze op Marktplaats!

In Dronten welteverstaan.

10 endler guppen, 3 mannetjes en 7 vrouwtjes en 10 vuurgarnalen.

Gelijk uit werk eerst het vuurwerk voor Julian afhalen bij de grootste afhaalchinees van Nederland momenteel en vervolgens door naar Dronten. Had daar om 18.00 uur afgesproken. Moest gelijk weer terug, want vrouwlief moet werken vanavond.

Sta daar voor de deur. Ding, dong. "Ah, daar ben je. Loop maar even mee naar boven!".
Uhmmm, oke. Dus ik achter die man aan de trap op.

1 slaapkamer compleet verbouwd voor zijn aquariumhobby. Een kwartier lang uitleggen wat hij allemaal heeft, hoe ik ze moet houden etc etc. Ok, interessant. Maar eh, ik moet weer terug.

Kreeg ik 2 potjes mee waar ze inzaten. "Oh wacht! Heb ook nog even de uitleg voor je uitgeprint. Dan kun je dat vanavond doorlezen."

Dacht eigenlijk de garnalen te kweken voor een gezellig avondje. Maar daar zie ik nu maar vanaf.

3 reacties:

Nance zei

Gelukkig wist deze adverteerder wel dat je kwam :-) Dus er zit uitleg bij de garnalen? Wij hebben ze in het aquarium laten zakken en dat was het eigenlijk wel.

Blondie Power zei

Alles is te koop op Marktplaats...

wat een site hé?

Simone zei

en uitkijken dat ze er niet uitwandelen haha