donderdag, december 03, 2009 |

Hij komt, hij komt

Ik heb weekend. Morgen een dagje vrij genomen en genieten van een lang weekend.
Hoe die ouwe het doet weet ik niet, maar hij is morgen ook bij onze kids op school.
Het programma voor morgen:
Eerst vrouwlief naar haar werk brengen. Ze moet om 7.00 uur beginnen. Terug naar huis, de kids aankleden en hop naar school.

Ook Julian zit inmiddels in de surprises en hij heeft een mooi hoefijzer gemaakt voor zijn lootje. Esmée krijgt de goedheiligman op visite en zij mag verkleed naar school. We blijven waarschijnlijk even de intocht kijken met Sil en daarna moet Sil naar de peuterspeelzaal. Daar komt de Sint niet op visite, maar er zal ook vast en zeker wel iets te vieren zijn.
Om 9.00 uur gaat de Intertoys open en ik zal zorgen dat ik er dan ben. Moet nog even de laatste kadootjes scoren voor de kids. Vervolgens naar huis om 2 aquaria schoon te maken en alvast de kado's in de auto te (ver)stoppen.

Om 11.00 uur begint het feest weer in omgekeerde volgorde. Eerst een bakkie doen op de peuterspeelzaal, naar Marknesse om vrouwlief weer op te halen en vervolgens naar de basisschool voor de 2 oudste kids. Broodje eten en dan ga ik met Sil in de auto naar B'broek om de Solex weg te brengen die voor zijn winterbeurt moet. Dan droppen we gelijk ook de presentjes daar en Sil laat ik daar ook achter. Weer terug naar Emmeloord om uit te rusten :-).

Zaterdagmorgen gaan we dan met de rest van het gezin weer richting Tukkerland om daar Sinterklaas te vieren. Maar eerst gaan we (of in ieder geval ik) een bezoekje brengen aan Oosterik in Denekamp. Daar hebben ze altijd een mega kerstshow en dat mogen we niet missen. Zaterdagavond is het Sinterklaas vieren in Bornerbroek en dan blijven we daar logeren. Zondag om 16.00 uur moeten we weer in Emmeloord bij Opa Bus zijn om daar ook Sinterklaas te vieren. Daarna gaan we weer huiswaarts en liggen we waarschijnlijk om 22.00 uur uitgeput in bed. Maandagavond doen we het nog eventjes dunnetjes over en gaan we naar Oom Henk waar we een verjaardag gaan vieren en nog maar weer eens een klein Sinterklaasje vieren.

En dan........................is het dinsdagavond en heb ik eindelijk tijd om aan de kerstversiering te beginnen.

Wij zijn vast en zeker niet de enigen die zo'n weekend hebben. Iedereen dan ook alvast veel plezier!

3 reacties:

BadBunny zei

Nou... volgens mij komt de Goedheiligman niet bij mij langs :( Jammer is dat toch, want volgens mij ben ik heel braaf geweest en ik kan ook nog wel wat spulletjes gebruiken!

Anoniem zei

he rem,
ons weekend ziet er ongeveer ook zo uit, alleen wij gaan niet naar Oosterik.. :)
Veel plezier en als je even tijd over hebt staat de koffie klaar op ons nieuwe adres!!
Ellen

The world according to El zei

Allemachtig ik wordt al moe als ik dit allemaal lees. Veel plezier