zondag, december 13, 2009 |

En zo ziet ons huis er nu uit

9 reacties:

Blondie Power zei

Leuk!

Gezellig hoor!

ETN zei

Leuk ook die reclame op de achtergrond.

BadBunny zei

Haha, ja, leuk die reclame ja! Always met zijvleugeltjes hihi! Ik mis een kerstmuziekje op de achtergrond!

Nance zei

Het ziet er echt heel mooi uit. Nu nog sneeuw en het plaatje is compleet.

The world according to El zei

WAUW echt heel mooi, maar nu vraag ik me toch af, wat staat er normaal in jullie huis? En die koffie mag dat ook thee zijn en krijgen we dat dan voor de pannekoeken?

elbakero zei

Normaal ligt ons huis bezaaid met speelgoed :-).
Thee is ook goed. Met een koekje erbij dan ipv pannekoeken?

Of een plakje arretjescake!

Anoniem zei

he rem,
je hebt jezelf weer overtroffen.. ik mis nog de kerstman die begint te dansen als je in je handen klapt??? hihi
is er nog wel plek om koffie te drinken?
Fijne dagen, groetjes Ellen

Anoniem zei

Laat die arretjescake maar komen....Zeg wij vinden hier dat het er HEEL erg gezellig uit ziet bij jullie. En ook veel dingen orgineel. Heerlijk hoor. Maar nou willen wij je toch eens vragen of je alle kerstmannen eens wil tellen? Gewoon voor de lol! Joyeux Noël!!! Bisous Lien

Nance zei

He die kerstman hebben wij ook! Ik en de meiden vinden hem helemaal leuk, Jelle is iets minder enthousiast.