zondag, december 27, 2009 |

3de kerstdag

De kerstdagen hebben we weer gehad.
Woensdagmiddag ben ik nog met Julian naar de bioscoop geweest en daar hebben we A Christmas Carol in 3d gekeken. Erg leuke film. Daarna kwam Nance nog even gezellig op de koffie!

We zijn vrijdagavond al richting B'broek gereden. De planning was eerst zaterdagochtend, maar met de verwachte ijzel leek ons dat niet zo verstandig.
Maar goed ook, want 's avonds konden we gelijk kennis maken met de nieuwe zwager.
Oordeel: Goedgekeurd!

1ste Kerstdag bij pa en ma gezeten. Koffie drinken, nootjes eten, alcoholische versnapering tussendoor en om een uur of 4 aan tafel waar we heerlijk hebben gegeten. 's Avonds nog een paar spelletjes gedaan en de jaarlijkse kniepertjes gemaakt.


Gisterochtend weer naar huis gereden. Daar een uitgebreide broodmaaltijd genuttigd met ons gezinnetje. Daarna moest vrouwlief werken en hebben de kids en ik een spelletje gedaan. We zijn een beetje verslaafd geraakt aan Skip Bo. Een kaartspel. Erg leuk om te doen.

Vanmiddag gaan we nog gourmetten met de Emmeloordse familie en dan zit het weekend er weer op.

Volgende week?
Ik moet gewoon 4 dagen werken. Dinsdag kunnen we het vuurwerk van Julian ophalen en ergens deze week gaan we natuurlijk de oliebollen bakken.

Nu past mijn kerstlook natuurlijk niet meer. Zal deze week eens een leuke opzoeken.

Laterzzzz

2 reacties:

Anoniem zei

wat zal je huis straks weer kaal zijn...moet je toch wat op verzinnen... fijne jaarwisseling!!
x Ellen

Unknown zei

Yes!!! Hij is goed gekeurd!!! Het was weer ouderwets gezellig, vond ik. Zie jullie snel weer op de verjaardag van Esmee!

Groetjes Elles