vrijdag, december 18, 2009 |

Kerstfeest en excuses

Pfff, hoeveel biertjes zal ik nog nuttigen?

Dat was vast en zeker de gedachte bij deze foto van gisteravond. Het was weer eens tijd voor het kerstfeest van MP. Het Rijk van de Keizer in A'dam was de locatie. Om 16.30 uur in de bus vanuit Emmeloord richting de hoofdstad. Met een gangetje van 40 km/h tot aan Lelystad ivm de gladheid op de A6 en daarna konden we normaal doorrijden. Om 18.00 uur waren we daar. Om een uurtje of 7 aan tafel. Om een uurtje of half 9 de feestzaal in. Om half 10 ongeveer kwam Wolter Kroes nog even langs om zijn liedjes te zingen. En om half 1 stapten we weer in de bus richting Emmeloord. Uiteindelijk lag ik om half 3 in mijn nest.

Vanmorgen ging om 7 uur de wekker weer, want ik moest om 8 uur weer op mijn werk zijn. Het viel me gelukkig mee. Was nog wel redelijk vandaag. Vanmiddag na de lunch was ik weer redelijk de oude.

Nu op de bank, want we gaan dit weekend naar België!

Excuses:

Ik moet even mijn excuses kwijt aan Nance. Na mijn blogpimp heb ik haar helemaal vergeten weer tussen mijn blogvriendjes te plaatsen. En dat terwijl ze mijn grootste vriend is. Sorry :-).

2 reacties:

Nance zei

Excuses aanvaard hoor :-) Leuke foto trouwens. Gemaakt door DE fotograaf?

Elles zei

Stoere foto