zaterdag, november 07, 2009 |

Whoehoe!

Vandaag was de 3 rivierenwandeltocht in Zwolle. Vanochtend om 8.30 uur afgesproken met mijn zusje bij de Mc in Zwolle. En ze was niet alleen, want ons mams had ook besloten om mee te doen. Om 9 uur liepen we weg. Ik voor de 25 kilometer en El en El voor de 15 kilometer. Het eerste uur hebben we samen gelopen en daarna ben ik er vandoor gegaan.

Het was de bedoeling dat we een bakkie koffie gingen doen bij de rustplaats. Een voetbalkantine waar je je stempel op kon halen. Daar aangekomen zag ik geen El en El en na een belletje bleek dat ze de post gemist hadden.

Ok, geen ramp. Dan lopen we door. De benen voelden al een beetje stram, dus dan kun je beter doorlopen. Op een gegeven moment ben ook ik verkeerd gelopen en uiteindelijk na 4 uur stappen kwam ik bij de finish aan. Daar zaten El en El al een uurtje te wachten. Maar ze hebben zich goed vermaakt, want het is wel een apart volkje die er meedeed. Er stond al het nodige bier op tafel en de ene na de andere vette hap ging er over de toonbank.

In ieder geval hebben we onze grens weer verlegd. Op naar de volgende!

Elles en Ma:






5 reacties:

Unknown zei

Thanks maar voor jou ook zeker petje af!!! Knap hoor! 25 kilometer. Nu lekker met de beentjes omhoog en genieten van dat we het gehaald hebben.

Anoniem zei

superprestatie.. goed gedaan!!!
Groetjes Ellen

The world according to El zei

En hoe voelen we ons vandaag?

elbakero zei

De spiertjes zijn een beetje stram, maar het gaat wel :-)

Nance zei

Top hoor! Ik doe het je niet na.