donderdag, november 19, 2009 |

Wat maakt ons sterk....teamwerk!


Gisteren was het dan zo ver. Gisteravond had ik er de kracht niet meer voor een bloggie te schrijven (en de foto's waren nog niet binnen). In ieder geval was het gisteren onze beurt om de Marktplaats teruggeefdag gestalte te geven. Verzamelen om 8.00 uur bij kantoor voor een gezamenlijk ontbijt en na het nuttigen van bacon and eggs, koffiebroodjes etc, reden we om 9.00 uur weg richting Voorst. Daar aangekomen werden we warm onthaald door de medewerkers daar en na een bakkie leut en een kort werkoverleg konden we gelijk aan het werk. Er moesten paadjes worden uitgegraven waar rood zand in moest komen voor de bestrating die ze op een later tijdstip gaan leggen. Ze hadden niet gerekend op 'vakmensen' en toen ze hoorden dat ik het metselvak machtig ben, hebben ze daar gelijk gebruik van gemaakt. Er moest even een rond muurtje om de boom komen. Begin maar vast met graven!

Na een geul van 40 cm gegraven te hebben, konden de tegels die als fundering dienst doen er in. Vervolgens kon ik beginnen met metselen. Nou, het is net fietsen. Je verleert het nooit.

We hebben het gelukkig droog gehouden 's ochtends en rond half 1 was het tijd voor de lunch. Perfect geregeld allemaal. Toen we uit de lunch kwamen motregende het, maar dit kon de pret niet drukken en we zijn dan ook als echte bikkels doorgegaan.

Uiteindelijk was het een erg geslaagde dag. Interessant wat andere mensen voor werk doen en ook zij vonden het vreselijk interessant wat er zoal bij ons gebeurd.

Vanochtend uiteraard spierpijn over mijn hele lichaam. Ik was niet de enige :-).

Rest mij niets anders dan u het resultaat te laten zien. Voor de kenners onder ons: dit stukje vakwerk is geheel uit de losse hand opgebouwd!


Voor de privacy heb ik geen collega's op de foto staan. Maar die moeten we zeker niet vergeten!

6 reacties:

Blondie Power zei

Godverdikke, ik heb niets van die spierpijn gemerkt vandaag!

Ziet er goed uit Bob de Bouwer!

Smitsky zei

Zo! Ben heeeel trots op je. Mooi werk!

Anoniem zei

komt die studie 'troffelogie' toch nog steeds goed van pas!!!
Groetjes Ellen

Anoniem zei

I want not agree on it. I over polite post. Particularly the appellation attracted me to study the intact story.

Anoniem zei

Good dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.

Anoniem zei

Well I to but I about the collection should have more info then it has.