dinsdag, november 10, 2009 |

De uitslag is nog niet binnen

Vandaag zouden we de uitslag van de test krijgen bij Julian. Maar die is nog niet bij de dokter binnen. Afwachten dan nog maar even.

Niet dat het allemaal veel uitmaakt, maar toch. Dan weet je in ieder geval wat je hebt gehad.

Gelukkig gaat het allemaal weer een stuk beter hier. De jongste 2 zijn weer naar school en Julian is na een slecht weekend weer goed aan het herstellen. Hij zal deze week nog wel nodig hebben om aan te sterken en dan kan ook hij eindelijk weer naar school volgende week. Het heeft ook allemaal lang genoeg geduurt.

Gisteren had ik nog wel veel last van spierpijn. Vandaag is het bijna allemaal weer weg. Ik had wel een beetje last van de knie de laatste 2 x dat ik ging wandelen en heb zaterdag na de finish ook gelijk gezegd dat het mooi geweest is zo voor een paar weken, maar het voelt nu allemaal wel weer goed eigenlijk. En dan begint het toch wel weer een beetje te kriebelen. Het lijkt er waarempel op dat ik een wandelverslaving aan het ontwikkelen ben. Haha.

In ieder geval wil ik graag in December nog een tocht van een kilometer of 20 a 25 wandelen. We zien het wel.

De groeten!