donderdag, november 05, 2009 |

4 seizoenenpeper

En dat was hem weer. De altijd drukke donderdag.

Allereerst even een update over de kids. Na 2 dagen bank en bedlegerig te zijn geweest gaat het al weer een stuk beter met de twee oudste kids. De benjamin lijkt nergens last van te hebben en loopt de hele dag met zijn piratenmutsje om de anderen heen te banjeren. In ieder geval gaat alles goed komen :-)

Op het werk heb ik (eindelijk) een nieuw plekje gekregen. Een mooi groot bureau. Whoehoe!

Vandaag was het donderdag en dat is standaard de drukste dag van de week. Mijn complete team is dan aan het werk en dan hebben we ook vaak een paar meetings. De dag vliegt altijd voorbij! Nu moet ik trouwens zeggen dat de dagen altijd wel voorbij vliegen. Ik zit gewoon lekker in mijn vel en ga elke dag met veel plezier weer aan het werk. Ook heel belangrijk natuurlijk.

Morgen een hele dag Hoofd BHV cursus. Ik ben de reserve Hoofd BHV en dan moet je natuurlijk ook overal van op de hoogte zijn. We hebben een boek meegekregen en net zoals vroeger ga je dan natuurlijk op de avond voor de cursus pas het boek doorlezen. Heb er een kwartiertje doorheen gebladerd. Wat een droge stof allemaal. Hoop dat we morgen een leuke instructeur krijgen die het allemaal interessant gaat maken, anders zal het nog een lange dag worden.

Aankomende zaterdag ga ik meedoen aan de 3 rivierenwandeltocht in Zwolle. Mijn zusje gaat voor de 15 km en ik ga voor de 25. We starten gelijk om 9 uur en ik hoop na 4 a 4,5 uur wandelen de finish te bereiken. Heb deze afstand nog niet gelopen, maar ben niet bang dat het niet gaat lukken. Nu maar hopen dat het weer een beetje meezit.

Verder eigenlijk niet veel nieuws onder de zon. Alleen dat we zojuist bij de Keuringsdienst van Waarde er achter zijn gekomen dat 4 seizoenen peper helemaal niet bestaat. Het zijn gewoon peperkorrels die 4 kleuren hebben en tijdens 4 seizoenen gebruikt kunnen worden. Ja, daar kennen we er wel meer van.

Dat was het wel weer voor deze keer. Ajuus!