donderdag, maart 27, 2008 |

En zo lig je in het ziekenhuis...

Dat was me het dagje wel gisteren.

Toen ik thuiskwam om half 5 van het werk was Miranda net met Julian naar de dokter geweest. Juul had koorts en ontwikkelde een vervelend hoestje. De dokter vertrouwde het niet helemaal en heeft ons doorgestuurd naar het ziekenhuis Lelystad. Gelijk in de auto, kids mee en hup naar Lelystad. Daar aangekomen naar de Spoedeisende Hulp en na een uur kregen we het nieuws dat hij wel erg ziek is en maar moest blijven. Slik.

Miranda bleef natuurlijk en ik ben terug gereden met de andere kids. Oma gebeld of ze kon oppassen en toen weer terug naar Lelystad met zijn knuffels, pyjama en nog een paar kleine dingen. Het was toen al rond een uurtje of 8. Juul lag al op de kinderafdeling met 40,5 koorts. Er was al bloed geprikt en foto's gemaakt. Om een uur of 10 kregen we het nieuws dat er wel verhoogde ontstekingswaarden in het bloed zijn aangetroffen, maar dat het nog in de beginfase is en een infuus (die er in zat, verstopt was geraakt en weer uitgehaald) was niet meer nodig. Antibiotica via een drankje. Verder zien de foto's er redelijk uit. Wel een paar slijmvlekken te zien.

Miranda heeft de nacht op het ziekenhuis doorgebracht. Ik was om een uur of 11 weer thuis.

Hoor net dat hij vanochtend nog 38,5 koorts heeft, verder is hij al wel beter te spreken. Nu afwachten wat de dokter zegt en hopelijk kan ik zometeen weer naar Lelystad om ze op te halen.

To be continued...

3 reacties:

Anoniem zei

veel sterkte en doe miranda de groeten!!
x Ellen

Smitsky zei

Jeetje, dat is echt schrikken! Hoe is het nu met hem?

The world according to El zei

Gelukkig al weer thuis hoorde ik, heel veel beterschap voor de kleine patient en succes voor jullie